информация

Flameclub серйозно підходить до питання контролю якості, щоб бути впевненими в тому, що клієнти по всьому світу задоволені продукцією під брендом FLAMECLUB. Бездоганна якість товарів завжди було ключем до успіху нашої компанії.

Тісна співпраця з постачальниками сировини дозволяє нам бути впевненими в дотриманні норм і стандартів продукції, що випускається.

Перед відвантаженням кожна партія піддається ретельному контролю нашими інспекторами в спеціально обладнаних лабораторіях для підтвердження відповідності продукції високим стандартам якості. При надходженні на склад товар перевіряється знову з метою виявлення продукції з непередбаченими ушкодженнями. Послідовність і професіоналізм мають вирішальне значення для якості наших товарів відповідно до міжнародних нормативних вимог від виробництва до доставки товару.

Система контролю якості будується на основі вимог, викладених Міжнародною організацією зі стандартизації (International Standards Organization, ISO) і відповідає ISO 22702 і 9994, а також покликана забезпечити гарантію ефективної перевірки на кожному етапі виробництва.

  • Запальнички FLAMECLUB стійкі до температури до 65 ° С

  • Запальнички FLAMECLUB мають запропоноване стандартами необхідне заповнення не більше 85%. Це є безпечним наповненням запальничок, так як при нагріванні газ розширюється

  • Регулятор висоти полум'я дозволяє вибрати оптимальну висоту полум'я Корпус запальнички FLAMECLUB виготовлений з високоякісної сировини, тому при падінні запальничка не розбивається

  • Спеціальна міцна прокладка не допускає витоку газу з запальнички

  • За тривалістю використання запальнички FLAMECLUB перевищують існуючі аналоги в 2-3 рази

Бездоганна якість запальничок FLAMECLUB завоювала визнання в усьому світі!

информация

Для усунення ризиків недопоставок продукції нашим Покупцям ми тримаємо великий стік на своїх складах і регулярно поповнюємо його з нашого виробництва.

За допомогою логістичних компаній ми максимально швидко і в стислі терміни здійснюємо доставку своєї продукції до Покупця. Компанія надає повний пакет необхідних документів.

Flameclub співпрацює з такими відомими логістичними компаніями як MAERSK, FESCO, Hapag Lloyd, TLi

maersk
maersk
maersk
maersk
информация

Flameclub є відповідальним, надійним і стабільним партнером, відкритим для ділового взаємовигідного співробітництва.

Компанія враховує інтереси своїх партнерів і надає високий рівень обслуговування:

  • широкий асортимент
  • доступні ціни
  • гарантії якості
  • постійна наявність продукції на складах
  • індивідуальний підхід до Покупця
  • гнучкі умови роботи
  • консультаційні послуги
  • професіоналізм персоналу

Гідна якість, розумні ціни, найкращий сервіс, вигідні умови співпраці - це Flameclub, лідер в області запальничок!

информация

Щодня мільйони людей в 30 країнах світу користуються продукцією компанії FLAMECLUB, просування якої здійснюється за допомогою побудови якісної дистриб'юторської мережі.

Основи політики компанії в дистрибуції:

  • Взаєморозуміння з Партнером і взаємовигідне співробітництво, засноване на повній довірі сторін
  • Дотримання інтересів обох сторін
  • Дотримання умов контракту і домовленостей
  • Висока рентабельність дистриб’ютора

Кожен з дистриб’юторів може розраховувати на індивідуальний підхід з боку менеджерів компанії Flameclub, завжди прагнуть підібрати максимально зручні умови для співпраці.

Ми відкриті для ділового співробітництва з компаніями, зацікавленими в розширенні бізнесу, і завжди готові розглядати пропозиції з усіх областей України.

Робіть бізнес разом з Flameclub і Ви завжди будете успішні!

Запрошуємо Вас до взаємовигідної співпраці!

информация

Компанія Flameclub проводить постійні маркетингові дослідження ринку, що допомагає слідувати сучасним тенденціям і реагувати на потреби ринку.

Маркетинг компанії включає в себе наступні параметри:

  • розробка заходів по виробництву продукції, які знаходять найбільший попит
  • вивчення ринку збуту товару, що продається, тенденцій його розвитку
  • прогнозування обсягу продажів
  • виявлення найбільш ефективних ринків збуту
  • дослідження факторів, що впливають на попит даного товару
  • вивчення типів попиту
  • стимулювання продажів
  • вдосконалення інформаційного забезпечення проведених досліджень
  • розробка програм зі стимулювання попиту і продажів
  • аналіз конкурентного середовища товару
  • постійний аналіз за обсягом збуту і території поширення товару

Для більш успішного просування товару компанія використовує PR - матеріали і різні мотиваційні програми для всіх каналів збуту.